Πολιτική Επιστροφών
- Πριν την επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει απαραίτητα να έχει προηγηθεί επικοινωνία με το τμήμα εξυπηρέτησης του remedi.gr
- Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή προϊόντων είναι να έχετε στην κατοχή σας το σχετικό παραστατικό αγοράς που αποδεικνύει την συναλλαγή (π.χ, Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο Πώλησης/Δελτίο Αποστολής κ.ο.κ).
- Θα πρέπει να μας αποστείλετε πλήρως συμπληρωμένη την ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ, που μπορείτε να αναζητήσετε εδώ
- H επιστροφή θα πρέπει να πραγματοποιηθεί μέσα στο χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του.
- Στην περίπτωση χρησιμοποίησης του προϊόντος ή αλλοίωσης της αρχικής τους συσκευασίας, δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή.
- Οι επιστροφές θα πρέπει να πραγματοποιούνται με συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών και όχι με το ταχυδρομείο. Τα προϊόντα πρέπει να αποστέλλονται σε εμάς σωστά συσκευασμένα.
- Σε περίπτωση που η επιστροφή δε γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής τους ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, το REMEDI.GR έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους.
- Σε περίπτωση που το πακέτο φτάσει και αποδεικνύεται ότι δεν ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, το προϊόν δε θα γίνεται δεκτό. Θα επιστρέφεται στον πελάτη και τα έξοδα μεταφοράς θα βαραίνουν τον ίδιο.
*Τα προϊόντα βρεφικού γάλακτος, οι βρεφικές κρέμες, snack, τα έτοιμα βρεφικά γεύματα καθώς και τα προϊόντα ψυγείου δεν επιστρέφονται.
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου sales@remedi.gr
ή τηλεφωνικώς στο τηλ +30 210 8943438 (Δευτέρα έως Σάββατο 9.00- 17.00)
- Η επιστροφή θα πρέπει να πραγματοποιηθεί μέσα στο χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του και να πληρούνται οι προϋποθέσεις επιστροφής, όπως αναφέρονται παραπάνω. (π.χ. το προϊόν να μην έχει να ανοιχθεί και να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση. Για τον λόγο αυτό προτείνουμε την αποστολή του προϊόντος σε κατάλληλη συσκευασία, όχι φάκελο).
- Τα έξοδα της επιστροφής καλύπτονται από την πλευρά του πελάτη. Προσοχή: η αποστολή να γίνει με εταιρία ταχυμεταφορών και όχι απλό ταχυδρομείο.
- Το δέμα που θα επιστρέψετε θα πρέπει να συνοδεύεται με μια φωτοτυπία της απόδειξης ή του τιμολογίου και με την φόρμα επιστροφής συμπληρωμένη.
- Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, η πίστωση γίνεται σύμφωνα με τον τρόπο που έχετε επιλέξει να εξοφλήσετε την παραγγελία σας. Το remedi.gr διατηρεί το δικαίωμα να κάνει πίστωση του ποσού μέχρι και 7 (επτά) εργάσιμες ημέρες μετά την εμφάνιση της εξόφλησης της αρχικής παραγγελίας.
- Αφού πραγματοποιηθεί o σχετικός έλεγχος από το αρμόδιο τμήμα και πληρούνται οι προϋποθέσεις επιστροφής, τότε και μόνο τότε προχωρούμε στην αντικατάστασή του ή στην επιστροφή των χρημάτων.
- Τα έξοδα αποστολής και αντικαταβολής του νέου προϊόντος ακολουθούν την πολιτική αποστολής προϊόντων της εταιρίας μας, όπως αναφέρονται στο αντίστοιχο τμήμα.
Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος ή λάθους αποστολής, προχωρούμε σε αντικατάσταση ή σε επιστροφή χρημάτων που αντιστοιχούν στην αξία των προϊόντων, ακολουθώντας την παρακάτω Διαδικασία Επιστροφής:
- Η επιστροφή θα πρέπει να πραγματοποιηθεί μέσα στο χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του και να πληρούνται οι προϋποθέσεις επιστροφής, όπως αναφέρονται παραπάνω.
- Το δέμα που θα επιστρέψετε θα πρέπει να συνοδεύεται με την απόδειξη ή το τιμολόγιο και με την φόρμα επιστροφής συμπληρωμένη.
- Οι επιστροφές θα πρέπει να πραγματοποιούνται με συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών και όχι με το ταχυδρομείο. Τα προϊόντα πρέπει να αποστέλλονται σε εμάς σωστά συσκευασμένα.
- Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, η πίστωση γίνεται σύμφωνα με τον τρόπο που έχετε επιλέξει να εξοφλήσετε την παραγγελία σας. Το remedi.gr διατηρεί το δικαίωμα να κάνει πίστωση του ποσού μέχρι και 7 (επτά) εργάσιμες ημέρες μετά την εμφάνιση της εξόφλησης της αρχικής παραγγελίας.
- Για την επιστροφή του δέματος πρέπει να τηρούνται οι προϋποθέσεις επιστροφών, όπως αναγράφονται παραπάνω.
- Αφού πραγματοποιηθεί o σχετικός έλεγχος από το αρμόδιο τμήμα και αποδεικνύεται ότι δεν ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, ή ότι το προϊόν δεν είναι ελαττωματικό, το προϊόν δε θα γίνεται δεκτό. Θα επιστρέφεται στον πελάτη και τα έξοδα μεταφοράς θα βαραίνουν τον ίδιο.